Spadasz w wynikach wyszukiwania Google? Przeczytaj to...

Google zmienia algorytm, nie masz strony na smartfony, spadasz w wynikach wyszukiwania! System rezerwacji SART, przygotował nową wersję szablonu, która jest zgodna z najnowszymi trendami. Przykładowy szablon strony:
Jesteś naszym Organizatorem lub Agentem, zgłoś nam konieczność uruchomienia Twojej strony pod urządzenia mobilne, nie pozwól, aby konkurencja Cię przegoniła. Strony internetowe, które nie są dostosowane do urządzeń mobilnych spadną w wynikach wyszukiwania, natomiast te strony które są gotowe do obsługi  urządzeń mobilnych, mają szansę być wysoko w wynikach wyszukiwania. System rezerwacji SART w 
szczególności dba o pozycjonowanie ofert współpracujących Organizatorów Turystyki, co znacznie przekłada się w wynikach sprzedaży. Dzięki unikalnej technologii przyjaznych linków rozwiązanie SART należy do najbardziej zaawansowanych technologii i pozwala na osiąganie wyników w pozycjonowaniu, o których Twoja konkurencja może tylko pomarzyć.
Organizatorzy Turystyki, którzy mają rozwiązania informatyczne nieprzystosowane, przestarzałe nie mają dużych szans na sprzedaż i osiąganie zamierzonych wyników.

Kto z największych jest gotowy?
Kto z największych straci?
Zobaczymy po sezonie, czy te straty przełożą się też na wyniki faktycznej sprzedaży, i jak ułoży się to wszystko?

System rezerwacji SART